VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A ORGANIZAČNÍ PODMÍNKY
- Úvod
Tyto Všeobecné obchodní a organizační podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují smluvní vztahy vznikající mezi Poskytovatelem a Objednatelem (definice smluvních stran je součástí 2. článku) při objednávání a poskytování vzdělávacích služeb.
- Vymezení smluvních stran
Poskytovatelem je QCM spol. s r.o., se sídlem Heršpická 813/5, Štýřice, 639 00 Brno, IČ: 26262525, Spisová značka: C 40722 vedená u rejstříkového soudu v Brně (dále jen „Poskytovatel“).
Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba, která uskuteční objednávku vzdělávacích služeb Poskytovatele elektronicky prostřednictvím webových stránek skoleni.qcm.cz (dále jen „Objednatel“).
- Objednávka školení
Přihláška je závaznou objednávkou, jejímž odesláním Objednatel zároveň akceptuje tyto Podmínky. Přihlášení na školení je možné provést prostřednictvím webových stránek skoleni.qcm.cz v sekci ŠKOLENÍ A SEMINÁŘE.
Následně po registraci a objednání kurzu obdrží Objednatel na v přihlášce uvedený e-mail:
- informace k uživatelskému účtu
- informační e-mail o aktivaci účtu
- potvrzení objednávky + zálohovou fakturu
V případě, že výše uvedené informace nebudou prostřednictvím e-mailu doručeny, kontaktuje Objednatel neprodleně Poskytovatele. Přihlášky jsou zařazovány dle termínu doručení Poskytovateli. V případě překročení kapacity kurzu či školení nabídne Poskytovatel Objednateli náhradní řešení. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny lektora, data konání, úpravy programu event. zrušení školení při nízkém zájmu. V takovém případě bude Poskytovatel všechny zájemce včas informovat a dohodne s nimi náhradní termín konání kurzu.
- Údaje uvedené v přihlášce
Objednatel potvrzuje správnost a úplnost všech údajů uvedených v přihlášce. Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů ve prospěch společností QCM, a.s. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
- Úhrada nákladů za školení
Úhradu lze provést na základě zaslané zálohové faktury, kterou Objednatel obdrží v časovém předstihu před konáním školení. Při platbě bankovním převodem Objednatel uvede variabilní symbol (číslo zálohové faktury). Zálohové listy a daňové doklady (faktury) za platby, zasílá Poskytovatel elektronicky na e-mail Objednatele, který Objednatel uvedl při registraci účastníků. Na základě předchozí dohody může být zaslán daňový doklad v listinné podobě.
V případě, že organizace Objednatele neproplácí zálohové faktury. Poskytovatel po předchozí dohodě vystaví řádný daňový doklad (fakturu) Objednavateli. Tento požadavek je potřeba sdělit na emailový kontakt: skoleni@qcm.cz nebo telefonicky na tel.: 538 702 702 nebo na tel.: 702 087 311.
Platba musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději 1 kalendářní den před zahájením školení.
- Storno podmínky/ Zrušené školení poskytovatelem
Informace o změně objednávek či o zrušení resp. stornu účastni na školení je nutno zaslat písemně na e-mail: skoleni@qcm.cz. Při zrušení účasti bude fakturován storno poplatek v závislosti na době, která zbývá do zahájení školení:
- Storno 10 a více kalendářních dní před dnem konání školení je bezplatné. (Pokud již Objednatel platbu uhradil, bude mu vrácena zpět v plné výši)
- Při stornu 9–5 kalendářních dní před dnem konání školení účtuje Poskytovatel storno poplatek ve výši 50 % z ceny kurzu.
- Při stornu 0–4 kalendářních dní před dnem konání školení nebo neúčasti na školení účtuje Poskytovatel storno poplatek ve výši 100 % ceny kurzu.
Storno poplatek bude Objednateli účtován i v případě, že kurzovné nebylo dosud Objednatelem uhrazeno. Objednatel deleguje včas náhradního účastníka, v případě že chce zabránit propadnutí částky za účastnický poplatek. Zrušení semináře ze strany poskytovatele. V případě zrušení kurzu ze strany Poskytovatele bude Objednateli nabídnuta možnost převedení kurzovného na jiný vybraný kurz nebo bude kurzovné Objednateli vráceno v plné výši. Další náklady spojené se zrušením ubytování nebo jízdného poskytovatel objednavateli nehradí.
- Podrobné informace o školení
Konkrétní podrobnosti a specifikace jednotlivých školení včetně podrobné osnovy, rozsahu a průběhu je součástí „Detailu školení“ – v sekci ŠKOLENÍ A SEMINÁŘE. Součástí školení je studijní materiál zpracovaný přednášejícím, který je k dispozici Objednavateli po skončení semináře v detailu absolvovaného kurzu, který je dostupný z administrace uživatelské sekce „MŮJ ÚČET“ na webu skoleni.qcm.cz v sekci „MOJE OBJEDNÁVKY“ po kliknutí na konkrétní kurz. U vybraných školení, u kterých je tato skutečnost uvedena v „V detailu školení“ je zajištěno občerstvení v průběhu přestávek (pozn.: teplý oběd není zahrnut v ceně školení). Certifikáty o absolvování školení obdrží účastníci v den konání daného kurzu.
- Průběh školení
Prezence účastníků probíhá půl hodiny před zahájením školení - prosíme účastníky o dodržení tohoto předstihu. Vstup na školení bude umožněn pouze po úhradě nákladů dle bodu 5 těchto Podmínek. V případě, že nebude úhrada nákladů připsána na účet společnosti QCM, s.r.o. v souladu se zálohovou fakturou nejpozději den před termínem konání školení, při registraci, která probíhá půl hodiny před vlastním zahájením školení, je nutné prokázat úhradu předložením kopie výpisu z bankovního účtu nebo bankou potvrzeného příkazu k úhradě o proběhnutí platby. V průběhu přednášek jsou pravidelně organizovány krátké přestávky v intervalech závislých na průběhu školení.
- Souhlas se zpracováním osobních údajů
Všichni uživatelé webu QCM školení souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem za účelem registrace, a dále souhlasí s informováním o vzdělávacích akcích, kurzech či konferencích nebo novinkách týkajících se elektronického zadávání veřejných zakázek a příbuzných témat. Souhlas je dále rozveden následovně:
Údaje, které bude provozovatel na základě souhlasu registrovaného subjektu zpracovávat, zahrnují jméno a příjmení, datum narození, místo narození, obchodní firmu, IČO a sídlo, kontaktní údaje. Jde o údaje, které provozovatel získává přímo od registrovaných subjektů, dalších uživatelů, z veřejných zdrojů a z průzkumů.
Účelem zpracování osobních údajů se rozumí nabídka produktů a služeb poskytovaných provozovatelem, a to i prostřednictvím elektronických kanálů, dále marketingové zpracování, analýzy a profilování s cílem přizpůsobit nabídku potřebám registrovaných subjektů a zkvalitnit poskytované služby.
Odsouhlasením provozního řádu poskytuje registrovaný subjekt souhlas se zpracováním svých osobních údajů k marketingovým účelům provozovatele, a to v souladu s novým nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/678 ze dne 27. 4. 2016.
Tento souhlas se týká i zpracování osobních údajů registrovaného subjektu od 25. 5. 2018, kdy vstupuje v účinnost nová legislativa EU pro zpracování osobních údajů. Souhlas je dobrovolný a lze jej kdykoli odvolat. Zůstává v platnosti po dobu využívání produktů a služeb poskytovatele a následující 1 rok poté nebo do doby, dokud jej registrovaný subjekt neodvolá.
Tyto Podmínky jsou platné od 20. 6. 2017