FAQ
|
Na školení se lze přihlásit přes webové stránky www.skoleni.qcm.cz, kde si u jednotlivých kurzů, webinářů či konferencí zvolíte možnost Do košíku. |
|
V případě, že je u kurzu dostupnost Volná místa, lze se přihlásit. V případě, že je pole červeně označeno Kapacita kurzu naplněna, je kapacita vyčerpána. |
|
Přihlašovací jméno je zadaný e-mail. Zapomenuté heslo lze obnovit na stránce s přihlášením pomocí možnosti Zapomenuté heslo. Poté přijdou na e-mail instrukce k nastavení nového hesla. |
|
S první registrací do kurzu si můžete vytvořit i registraci. Díky ní po přihlášení na e-shopu získáváte dokonalý přehled do všech svých objednávkách, dokladech i slevách. |
|
Pravděpodobně není Váš účet aktivovaný. E-mail s aktivací účtu lze nalézt v historii příchozích zpráv nebo stačí zavolat na uvedená čísla v sekci Kontakty. |
|
V tomto případě prosím zavolejte na telefonní číslo uvedené v sekci Kontakt a situaci vyřešíme. |
|
Po dokončení registrace/objednávky přijde potvrzující e-mail, kde bude shrnutí celé objednávky školení. V případě platby převodem Vám do pár minut přijde e-mail se zálohovou fakturou. |
|
Daňový doklad obdržíte automaticky po připsání částky na účet na Váš e-mail. Speciální požadavky řešíme individuálně, zasílejte je na mail: skoleni@qcm.cz |
|
Storno 10 a více kalendářních dní před dnem konání školení je bezplatné. Pokud již objednatel platbu uhradil, bude mu vrácena zpět v plné výši. Informace o zrušení resp. stornu účastni na školení je nutno zaslat písemně na e-mail skoleni@qcm.cz. Více informací je ve Všeobecných obchodních a organizačních podmínkách. |
|
Školení na míru lze objednat přes webové stránky QCM školení v sekci Školení na míru. Po vyplnění a odeslání krátkého formuláře Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. |
|
Termíny a témata školení můžete průběžně sledovat v naší aktuální nabídce na našem webu https://skoleni.qcm.cz/ |