Jak na minitendery a rámcové dohody v E-ZAKu - Webinář ZDARMA
📆 13. 1. 2026, ONLINE 🖥️
⏰ 9:00 - 9:45
Rámcové dohody a minitendry zadavatelům výrazně zjednodušují a zrychlují proces zadávání opakujících se zakázek, protože umožňují soutěžit jen mezi předem vybranými dodavateli.
Zároveň zachovávají transparentnost, právní jistotu a přinášejí úsporu času i nákladů díky efektivní správě v systému E-ZAK.
Webinář představí, jak v systému E-ZAK efektivně nastavit a spravovat rámcové dohody i navazující minitendry.
Co vás čeká na tomto webináři?
- Podíváme se na to, jak realizovat opakované nákupy rychle a přehledně.
- Seznámíme vás s postupem vypsání rámcové dohody s jedním či více dodavateli.
- Vysvětlíme rozdíl mezi minitendrem a veřejnou zakázkou.
- Představíme vám, jak evidovat čerpání rámcové dohody.
- Nakonec si ukážeme, jak lze komunikovat s dodavateli přímo v nástroji E-ZAK.
Webinář je zcela zdarma!
Přihlašovat se můžete do 12. 1. 2026.
Komu je webinář určen?
Webinář je určen pro zadavatele veřejných zakázek.
KDY? 13. 1. 2026, ONLINE, 9:00
Webinářem vás provede:
| Bc. Matěj Herůdek lektor |
|
![]() |
Informace k online vysílání:
K účasti na živém vysílání semináře vám postačí počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon.
Školení probíhá standardním způsobem, na který jste u nás zvyklí – uvidíte lektora i jeho prezentaci a své dotazy můžete kdykoliv během semináře pokládat prostřednictvím chatu.
Nemusíte se ničeho obávat – připojení k vysílání je jednoduché a veškeré potřebné informace obdržíte včas před začátkem semináře.
Odkaz pro připojení na online vysílání obdržíte půl hodinu před začátkem vysílání.
Školení a webináře jsou poskytována pro plátce DPH v ČR a zemích EU, dále pro neplátce z ČR a pro neplátce z EU jen v případě osobní účasti na školení v ČR. Online školení není určeno pro neplátce mimo ČR a společnost má právo takového zájemce odmítnout.

