👋 VÍTEJTE NA NOVÉM WEBU QCM ŠKOLENÍ. ✅ Kurzy a webináře můžete objednávat vložením konkrétního produktu do košíku. Platba je možná online kartou nebo převodem. Těšíme se na Vás.

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A ORGANIZAČNÍ PODMÍNKY

  1. Úvod

    Tyto Všeobecné obchodní a organizační podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují smluvní vztahy vznikající mezi Poskytovatelem a Objednatelem (definice smluvních stran je součástí 2. článku) při objednávání a poskytování vzdělávacích služeb.

  2. Vymezení smluvních stran

    Poskytovatelem je QCM  Školení, s. r.o., se sídlem Heršpická 813/5, Štýřice, 639 00 Brno, IČ: 19603037, Spisová značka: C 135292 vedená u rejstříkového soudu v Brně (dále jen „Poskytovatel“).

    Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba, která uskuteční objednávku vzdělávacích služeb Poskytovatele elektronicky prostřednictvím webových stránek skoleni.qcm.cz (dále jen „Objednatel“).

  3. Objednávka školení

    Přihláška je závaznou objednávkou, jejímž odesláním Objednatel zároveň akceptuje tyto Podmínky. Přihlášení na školení je možné provést prostřednictvím webových stránek skoleni.qcm.cz v sekci Kurzy, Konference, Webináře zdarma.

    Následně po registraci a objednání kurzu obdrží Objednatel na v přihlášce uvedený e-mail:

    • potvrzení objednávky 
    • v případě platby převodem zálohovou fakturu

    V případě, že výše uvedené informace nebudou prostřednictvím e-mailu doručeny, kontaktuje Objednatel neprodleně Poskytovatele. Přihlášky jsou zařazovány dle termínu doručení Poskytovateli. V případě překročení kapacity kurzu či školení nabídne Poskytovatel Objednateli náhradní řešení. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny lektora, data konání, úpravy programu event. zrušení školení při nízkém zájmu. V takovém případě bude Poskytovatel všechny zájemce včas informovat a dohodne s nimi náhradní termín konání kurzu či vrácen platby - do jednoho týdne od původního termínu konání školení.

  4. Údaje uvedené v přihlášce

    Objednatel potvrzuje správnost a úplnost všech údajů uvedených v přihlášce. Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů ve prospěch společností QCM Školení, s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

  5. Úhrada nákladů za školení

    Úhradu lze provést pomocí platební brány Shoptet Pay pro online platby či na základě zaslané zálohové faktury, kterou Objednatel obdrží v časovém předstihu před konáním školení. Zálohové listy a daňové doklady (faktury) za platby, zasílá Poskytovatel elektronicky na e-mail Objednatele, který Objednatel uvedl při nákupu/registraci. Na základě předchozí dohody může být zaslán daňový doklad v listinné podobě.

    V případě, že organizace Objednatele neproplácí zálohové faktury, Poskytovatel po předchozí dohodě vystaví řádný daňový doklad (fakturu) Objednavateli. Tento požadavek je potřeba sdělit na emailový kontakt: skoleni@qcm.cz nebo telefonicky na tel.: 538 702 702 nebo na tel.: 702 087 311.

    Platba musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději 1 kalendářní den před zahájením školení.

  6. Školení jsou poskytována pro plátce DPH v ČR a zemích EU, dále pro neplátce z ČR a pro neplátce z EU jen v případě osobní účasti na školení v ČR. Online školení není určeno pro neplátce mimo ČR a společnost má právo takového zájemce odmítnout.

  7. Storno podmínky / Zrušené školení poskytovatelem

    Informace o změně objednávek či o zrušení resp. stornu účastni na školení je nutno zaslat písemně na e-mail: skoleni@qcm.cz. Při zrušení účasti bude fakturován storno poplatek v závislosti na době, která zbývá do zahájení školení:

    • Storno 10 a více kalendářních dní před dnem konání školení je bezplatné. (Pokud již Objednatel platbu uhradil, bude mu vrácena zpět v plné výši)
    • Při stornu 9–5 kalendářních dní před dnem konání školení účtuje Poskytovatel storno poplatek ve výši 50 % z ceny kurzu.
    • Při stornu 0–4 kalendářních dní před dnem konání školení nebo neúčasti na školení účtuje Poskytovatel storno poplatek ve výši 100 % ceny kurzu.

    Storno poplatek bude Objednateli účtován i v případě, že kurzovné nebylo dosud Objednatelem uhrazeno. Objednatel deleguje včas náhradního účastníka, v případě že chce zabránit propadnutí částky za účastnický poplatek. Zrušení semináře ze strany poskytovatele. V případě zrušení kurzu ze strany Poskytovatele bude Objednateli nabídnuta možnost převedení kurzovného na jiný vybraný kurz nebo bude kurzovné Objednateli vráceno v plné výši. Další náklady spojené se zrušením ubytování nebo jízdného poskytovatel objednavateli nehradí.

  8. Podrobné informace o školení

    Konkrétní podrobnosti a specifikace jednotlivých školení včetně podrobné osnovy, rozsahu a průběhu je součástí „Detailu školení“ u každého produktu. Najdete zde místo konání, pomůcky potřebné ke kurzu, informace o získání certifikátu aj.

  9. Průběh školení

    Prezence účastníků probíhá půl hodiny před zahájením školení - prosíme účastníky o dodržení tohoto předstihu. Vstup na školení bude umožněn pouze po úhradě nákladů dle bodu 5 těchto Podmínek. V případě, že nebude úhrada nákladů připsána na účet společnosti QCM Školení, s.r.o. v souladu se zálohovou fakturou nejpozději den před termínem konání školení, při registraci, která probíhá půl hodiny před vlastním zahájením školení, je nutné prokázat úhradu předložením kopie výpisu z bankovního účtu nebo bankou potvrzeného příkazu k úhradě o proběhnutí platby. V průběhu přednášek jsou pravidelně organizovány krátké přestávky v intervalech závislých na průběhu školení.

  10. Souhlas se zpracováním osobních údajů

    Všichni uživatelé webu QCM Školení souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem za účelem registrace, a dále souhlasí s informováním o vzdělávacích akcích, kurzech či konferencích nebo novinkách týkajících se elektronického zadávání veřejných zakázek a příbuzných témat. Souhlas je dále rozveden následovně:

    Údaje, které bude provozovatel na základě souhlasu registrovaného subjektu zpracovávat, zahrnují jméno a příjmení, obchodní firmu, IČO a sídlo, kontaktní údaje. Jde o údaje, které provozovatel získává přímo od registrovaných subjektů, dalších uživatelů, z veřejných zdrojů a z průzkumů.

    Účelem zpracování osobních údajů se rozumí nabídka produktů a služeb poskytovaných provozovatelem, a to i prostřednictvím elektronických kanálů, dále marketingové zpracování, analýzy a profilování s cílem přizpůsobit nabídku potřebám registrovaných subjektů a zkvalitnit poskytované služby.

    Odsouhlasením provozního řádu poskytuje registrovaný subjekt souhlas se zpracováním svých osobních údajů k marketingovým účelům provozovatele, a to v souladu s novým nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/678 ze dne 27. 4. 2016.

    Souhlas je dobrovolný a lze jej kdykoli odvolat. Zůstává v platnosti po dobu využívání produktů a služeb poskytovatele a následující 1 rok poté nebo do doby, dokud jej registrovaný subjekt neodvolá.

Tyto Podmínky jsou platné od 13. 5. 2025.