3. ročník konference ELEKTRONIZACE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK - výměna zkušeností, novinky a trendy

0 Kč vč. DPH

Akce proběhla

Praha - 24. 8. 2016
09:00 - 15:00

  • Moderuje: Michala Hergetová

    V roce 2005 se stala ekonomickou redaktorkou v České televizi. Moderuje pořad Ekonomika na zpravodajském kanálu ČT24.

  • Pod záštitou:

    Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR, z. s. 

    Krajského úřadu Kraje Vysočina

          

 

Cílem konference je informovat o aktuálním vývoji elektronizace veřejných zakázek v České republice, letos se zaměřením na nový zákon o zadávání veřejných zakázek 2016 a zákon o registru smluv. Dále chceme představit novinky v oboru a věnovat prostor výměně zkušeností v práci s elektronickými nástroji mezi účastníky z řad zadavatelů. 

Přednášející

Mgr. Ing. Ladislav Kavřík, Steska, Kavřík, advokátní kancelář, s. r. o.; Mgr. Jan Farský, poslanec Parlamentu ČR; Mgr. Martin Hadaš, LL.M, vedoucí odboru veřejných zakázek, Rektorát Masarykovy univerzity; Lucia Kleštincová, European Commission; Ing. Pavel Bureš, MBA, analytik, CIRI, Královehradecký kraj; Ing. David Horký, MBA, QCM, s. r. o.

O čem budeme hovořit?

  • Elektronizace a nový zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. – interpretace ustanovení o elektronickém zadávání, nové povinnosti zadavatele, prováděcí vyhlášky a další (Mgr. Ing. Ladislav Kavřík, Steska, Kavřík, advokátní kancelář, s. r. o.).

  • Budoucnost elektronických nástrojů - elektronické nástroje v novém zákoně o veřejných zakázkách, nové prováděcí předpisy, Strategie elektronizace 2016-2020 (Ing. David Horký, MBA, QCM, s.r.o.).

  • Zákon o registru smluv č. 340/2015 Sb. – výklad zákona, nové povinnosti od 1. 7. 2016, jak a kde funguje, přínosy, komplikace atd. (Mgr. Jan Farský, poslanec Parlamentu ČR).

  • Dotované veřejné zakázky – příprava a povinnosti zadavatelů, speciální postupy (Mgr. Martin Hadaš, LL.M., vedoucí odboru veřejných zakázek, Rektorát Masarykovy univerzity).

  • Stav elektronizace v zahraničí – pohled na elektronizaci zadávacích procesů z perspektivy centrální bruselské administrativy, Strategie Evropské komise v oblasti elektronizace a trendy v Evropě (Lucia Kleštincová, European Commission).

  • Centrální nákupy komodit v krajích a městech – zkušenosti a příklady z praxe (Ing. Pavel Bureš, MBA, analytik, CIRI, Královehradecký kraj).

  • Výměna praktických zkušeností mezi uživateli elektronických nástrojů.

Cena:

2 950 Kč vč. DPH za osobu*
* V ceně je zahrnuta účast, materiály z prezentací, výklad řečníků, občerstvení, oběd, certifikát o absolvování. V ceně není zahrnuto ubytování, které si hradí každý účastník sám.

 

Program

  • 08:00 - 09:00
    Prezence účastníků - Coffee Break I
  • 09:00 - 10:20
    Úvod, přednášky část I
  • 10:20 - 10:55
    Coffee Break II
  • 10:55 - 12:25
    Přednášky část II
  • 12:25 - 13:40
    Obědová přestávka
  • 13:40 - 15:00
    Přednášky část III
  • 15:00 - 15:30
    Závěr, předání certifikátů

 

Hlavní partner 

Mediální partneři  

Partneři

 
 

 
     
 

 Pořadatel

 
           

 

  • Místo konání - Praha

    Hotel Occidental Praha 4
    Na Strži 1660/32, 140 00
    Praha

    Organizátor: Kateřina Tománková
    Tel.: +420 601 558 730
    E-mail: skoleni@qcm.cz


FAQ - časté dotazy