Produktová konference QCM - AKCE ZRUŠENA!

0 Kč vč. DPH

Akce proběhla

Praha - 11. 3. 2020
09:00 - 13:00

Pozor důležité!

Vážení zákazníci,
s velkou lítostí musíme oznámit zrušení naší Produktové konference QCM, která se měla konat ve středu 11. 3. 2020 v hotelu Occidental Praha.
Rozhodli jsme se tak po pečlivém vyhodnocení aktuální zdravotní situace. Cítíme velkou odpovědnost k více jak 150 účastníkům, kteří se přihlásili, a také k našim zaměstnancům a kolegům, kteří měli akci zabezpečovat. 
Konferenci chceme posunout na období, kdy se situace uklidní. O přesném termínu Vás budeme včas informovat.
Věříme, že tento krok pochopíte, a že budeme moci i nadále počítat s Vaší důvěrou v naše produkty a služby.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Cíl konference:

Mějte přehled o tom, co se u nás děje. Informujte se o novinkách v oblasti veřejných zakázek, o chystaných produktech, nových službách a zkušenostech s elektronizací. Setkejme se a pobavme se.

Přednášející:

Ing. David Horký, MBA, Ing. Petr Šuráň, Michal Chmelo, Kateřina Tománková, Marek Vondrák, atd...

O čem budeme hovořit?

1. QCM - úvodní slovo

Jaké novinky jsme v QCM připravili na rok 2020? Jak budeme reagovat na připravovanou novelu zákona o veřejných zakázkách, na plánovanou elektronizaci VZMR? Centrální nakupování se opět vrací do módy, jaká řešení máme připravená? Požadavky na elektronické komunikace úřadů se začínají hromadit – předvedeme, jak Vám můžeme pomoci v této oblasti. 

2. E-ZAK, administrace veřejných zakázek

Představujeme E-ZAK 5. generace s napojením na Centrální databázi dodavatelů. Jednotné přihlašování do všech elektronických nástrojů na trhu výrazně zvýší komfort dodavatelům a zpřístupní zadavatelům databázi více jak 80 000 subjektů, které mohou podávat nabídky. Rozšířená nabídka nových modulů a různé způsoby integrace se spisovými službami uspokojí všechny vaše potřeby na snadno použitelný a univerzální elektronický nástroj. E-ZAK 5 navíc nyní přináší jak novou certifikaci elektronického nástroje s přidanými procesními postupy, tak i novou certifikaci prostředí, ve kterém je provozován.

3. Centrální nákupy

Představujeme unikátní elektronický systém pro centrální evidenci nákupů zadavatele a zřizovaných příspěvkových organizací, propojený se systémem procesování veřejných zakázek. Uživatel objednává z e-katalogu již vysoutěžených položek. Systém umožňuje i sběr požadavků na položky do e-katalogu a jejich následné vysoutěžení dle zákona. Výběr položek prostřednictvím elektronického obchodu. 

4. QCM e-forms - elektronické formuláře pro samosprávu i státní správu.

Přinášíme elektronické formuláře pro každý úřad. Jste připraveni na povinnosti vyplývající ze zákona o právu občana na digitální služby? Moderní úřad je dostupný elektronicky. Začněte tak komunikovat s občany ihned a zdarma. 

 

5. Portál pro vhodné uveřejnění, E-ZAK Smart

Seznámíme vás se všemi novinkami oblíbeného Portálu, jako jsou například vzory právních dokumentů nebo elektronické formuláře e-forms. To nejlepší nakonec! Odhalíme nový multizákaznický portálový systém E-ZAK Smart určený těm, kterým už PVU nestačí. Propojení s Centrální databází dodavatelů opět poskytne šance na množství kvalitních nabídek.

 

6. QCM školení

Novely zákonů si žádají nová školení. Představíme plán kurzů pro letošní rok. Otevíráme i úplně nové workshopy z oblasti IT. Věrnostní program přináší jistotu, že být s námi se vyplatí. Nabízíme více než školení… zážitek.

   

7. FEN

 

 

 

 

Akce je pro klienty QCM zcela zdarma! 

                            Přihlásit lze max. 2 osoby z jedné organizace.

Program

  • 8:30 - 9:00
    Registrace účastníků - COFFEE BREAK
  • 9:00 - 9:05
    Zahájení konference
  • 9:05 - 10:00
    BLOK I
  • 10:00 - 10:30
    Přestávka - COFFEE BREAK
  • 10:30 - 10:45
    BLOK II
  • 10:45 - 12:00
    BLOK III
  • 12:00 - 13:00
    Závěr konference - OBĚD FORMOU RAUTU
  • Místo konání - Praha

    Hotel Occidental Praha 4
    Na Strži 1660/32, 140 00
    Praha

    Organizátor: Pavlína Jochlíková
    Tel.: +420 702 087 311
    E-mail: skoleni@qcm.cz

Minulé konference

Název konference Datum Cena vč. DPH Místo
QCM konference: jaro 2024 - svěží vítr v práci s veřejnými zakázkami a nový Věstník VZ 16. 4. 2024
akce již proběhla
Praha Detail
QCM konference: podzim 2023 - Velká věstníková revoluce 19. 9. 2023
akce již proběhla
Praha Detail
Konference: Start nového Věstníku VZ a další novinky z dílny QCM 20. 4. 2023
akce již proběhla
Praha Detail
Produktová konference QCM – zakázková promenáda a přehlídka novinek 14. 9. 2022
akce již proběhla
Praha Detail
Konference - Budoucnost zadávání veřejných zakázek v ČR 14. 9. 2021
akce již proběhla
Praha Detail
7. ročník konference ELEKTRONIZACE VZ - AKCE ZRUŠENA! 17. 9. 2020
akce již proběhla
Praha Detail
6. ročník konference ELEKTRONIZACE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK – výměna zkušeností, novinky a trendy 18. 9. 2019
akce již proběhla
Praha Detail
Konference QCM - novinky, produkty a služby 13. 3. 2019
akce již proběhla
Praha Detail
5. ročník konference ELEKTRONIZACE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK – výměna zkušeností, novinky a trendy 20. 9. 2018
akce již proběhla
Praha Detail
4. ročník konference Elektronizace veřejných zakázek - výměna zkušeností, novinky a trendy 14. 9. 2017
akce již proběhla
Praha Detail
3. ročník konference ELEKTRONIZACE VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK - výměna zkušeností, novinky a trendy 24. 8. 2016
akce již proběhla
Praha Detail
2. ročník konference "Elektronizace veřejných zakázek" výměna zkušeností, novinky a trendy 19. 8. 2015
akce již proběhla
Praha Detail

FAQ - časté dotazy