FAQ
-
Děkuji za zaslanou nabídku školení, nevyhovuje mi však termín, bude jindy?
Termíny a témata školení můžete průběžně sledovat v naší aktuální nabídce na našem webu https://skoleni.qcm.cz/skoleni-a-seminare
-
Jak se mohu přihlásit na školení?
Na školení se lze přihlásit přes webové stránky www.skoleni.qcm.cz, kde si u jednotlivých kurzů zvolíte možnost Přihlásit se do kurzu.
-
Mohu se ještě přihlásit, je volná kapacita?
V případě, že je u kurzu aktivní zelené tlačítko Přihlásit se do kurzu, lze se přihlásit. V případě, že je pole červeně označeno Kapacita naplněna, je kapacita vyčerpána.
-
Nevím své přihlašovací jméno a heslo, kde ho zjistím?
Přihlašovací jméno je zadaný email (dříve toto pole bylo omezeno na 28 znaků). Zapomenuté heslo lze obnovit na stránce s přihlášením a dále zadáním emailové adresy k možnosti Zapomenuté heslo. Poté přijdou na email instrukce k nastavení nového hesla.
-
Jak aktivuji svůj účet?
S první registrací do kurzu chodí i informační email s odkazem k aktivaci účtu. Aktivace účtu je důležitá při zasílání dalších objednávek, kdy už stačí se jen přihlásit a není nutné znovu zadávat fakturační údaje.
-
Mám správné jméno i heslo, ale přesto mi nejde se přihlásit, co s tím?
Pravděpodobně není Váš účet aktivovaný. Email s aktivací účtu lze nalézt v historii příchozích zpráv nebo stačí zavolat na uvedená čísla v sekci Kontakty.
-
Přihlásil jsem se 2x na stejné školení, jak mohu přihlášku stornovat?
V tomto případě prosím zavolejte na telefonní číslo uvedené v sekci Kontakt a situaci vyřešíme.
-
Jak se dozvím, že dokončení přihlášení se bylo úspěšné?
Po dokončení registrace přijde potvrzující email, kde bude shrnutí celé objednávky školení a v příloze zálohová faktura k úhradě školení.
-
Kdy mi bude zaslána faktura ze školení?
Zálohová faktura se zasílá hned po registraci emailem společně s potvrzením registrace. Daňový doklad obdržíte automaticky po připsání částky na účet na Váš e-mail. Speciální požadavky řešíme individuálně, zasílejte je na mail: skoleni@qcm.cz
-
Kdy ještě mohu bezplatně zrušit svou účast na školení?
Storno 10 a více kalendářních dní před dnem konání školení je bezplatné. Pokud již objednatel platbu uhradil, bude mu vrácena zpět v plné výši. Informace o zrušení resp. stornu účastni na školení je nutno zaslat písemně na e-mail skoleni@qcm.cz.
Více informací je ve Všeobecných obchodních a organizačních podmínkách.
-
Jak postupovat, když máme zájem o školení na míru?
Školení na míru lze objednat přes webové stránky QCM školení v sekci Školení a semináře pomocí tlačítka Chci školení na míru. Po vyplnění a odeslání krátkého formuláře Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.