Zpět na výpis

Novinky

Jak podat elektronickou nabídku?

17. 8. 2018

Na začátek si připomeňme, co nás již za dva měsíce čeká. Od 18. října 2018 musí probíhat všechny zakázky plně elektronicky. To platí i pro zakázky, které byly zahájeny před tímto datem. Dodavatelé nepodají nabídku na veřejnou zakázku po tomto datu jinak než elektronicky. Pro všechny zadavatele i dodavatele veřejných zakázek je to bezesporu historicky největší změna za posledních deset let.

Pokud si chcete být jistí, že Vaše nabídka bude úspěšně elektronicky podána a Vy tak neztratíte možnost soutěžit o veřejnou zakázku, je nejlepší si to vyzkoušet „nanečisto“.

Představte si, že si přímo na počítači zkoušíte vytvořit a odeslat nabídku přes reálné prostředí různých elektronických nástrojů, od E-ZAKu až po NEN. V klidu, nanečisto. Nad Vámi bdí zkušený lektor, který zná odpovědi na všechny Vaše dotazy a bezpečně Vás krok za krokem provede celým procesem. Na vše máte dost času, protože v učebně je maximálně 15 posluchačů a je prostor i na dotazy a výměnu zkušeností. Třeba i během kávové pauzy s občerstvením nebo oběda.

Pokud se Vám taková představa zamlouvá, máme pro Vás dobrou zprávu. Zhmotnili jsme ji do podoby nového kurzu pod názvem „WORKSHOP - JAK PODAT NABÍDKU ELEKTRONICKY“. Konkrétní termíny, místa konání a registraci najdete přímo na stránkách QCM školení.

Tak už neváhejte a přijďte si to k nám vyzkoušet.

Těšíme se na setkání s Vámi!

FAQ - časté dotazy