Produktová konference QCM - AKCE ZRUŠENA!
0 Kč vč. DPH
Akce proběhla
Praha
- 11. 3. 2020
09:00 - 13:00
Pozor důležité!
Vážení zákazníci,
s velkou lítostí musíme oznámit zrušení naší Produktové konference QCM, která se měla konat ve středu 11. 3. 2020 v hotelu Occidental Praha.
Rozhodli jsme se tak po pečlivém vyhodnocení aktuální zdravotní situace. Cítíme velkou odpovědnost k více jak 150 účastníkům, kteří se přihlásili, a také k našim zaměstnancům a kolegům, kteří měli akci zabezpečovat.
Konferenci chceme posunout na období, kdy se situace uklidní. O přesném termínu Vás budeme včas informovat.
Věříme, že tento krok pochopíte, a že budeme moci i nadále počítat s Vaší důvěrou v naše produkty a služby.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Cíl konference:
Mějte přehled o tom, co se u nás děje. Informujte se o novinkách v oblasti veřejných zakázek, o chystaných produktech, nových službách a zkušenostech s elektronizací. Setkejme se a pobavme se.
Přednášející:
Ing. David Horký, MBA, Ing. Petr Šuráň, Michal Chmelo, Kateřina Tománková, Marek Vondrák, atd...
O čem budeme hovořit?
1. QCM - úvodní slovo
Jaké novinky jsme v QCM připravili na rok 2020? Jak budeme reagovat na připravovanou novelu zákona o veřejných zakázkách, na plánovanou elektronizaci VZMR? Centrální nakupování se opět vrací do módy, jaká řešení máme připravená? Požadavky na elektronické komunikace úřadů se začínají hromadit – předvedeme, jak Vám můžeme pomoci v této oblasti.
2. E-ZAK, administrace veřejných zakázek
Představujeme E-ZAK 5. generace s napojením na Centrální databázi dodavatelů. Jednotné přihlašování do všech elektronických nástrojů na trhu výrazně zvýší komfort dodavatelům a zpřístupní zadavatelům databázi více jak 80 000 subjektů, které mohou podávat nabídky. Rozšířená nabídka nových modulů a různé způsoby integrace se spisovými službami uspokojí všechny vaše potřeby na snadno použitelný a univerzální elektronický nástroj. E-ZAK 5 navíc nyní přináší jak novou certifikaci elektronického nástroje s přidanými procesními postupy, tak i novou certifikaci prostředí, ve kterém je provozován.
3. Centrální nákupy
Představujeme unikátní elektronický systém pro centrální evidenci nákupů zadavatele a zřizovaných příspěvkových organizací, propojený se systémem procesování veřejných zakázek. Uživatel objednává z e-katalogu již vysoutěžených položek. Systém umožňuje i sběr požadavků na položky do e-katalogu a jejich následné vysoutěžení dle zákona. Výběr položek prostřednictvím elektronického obchodu.
4. QCM e-forms - elektronické formuláře pro samosprávu i státní správu.
Přinášíme elektronické formuláře pro každý úřad. Jste připraveni na povinnosti vyplývající ze zákona o právu občana na digitální služby? Moderní úřad je dostupný elektronicky. Začněte tak komunikovat s občany ihned a zdarma.
5. Portál pro vhodné uveřejnění, E-ZAK Smart
Seznámíme vás se všemi novinkami oblíbeného Portálu, jako jsou například vzory právních dokumentů nebo elektronické formuláře e-forms. To nejlepší nakonec! Odhalíme nový multizákaznický portálový systém E-ZAK Smart určený těm, kterým už PVU nestačí. Propojení s Centrální databází dodavatelů opět poskytne šance na množství kvalitních nabídek.
6. QCM školení
Novely zákonů si žádají nová školení. Představíme plán kurzů pro letošní rok. Otevíráme i úplně nové workshopy z oblasti IT. Věrnostní program přináší jistotu, že být s námi se vyplatí. Nabízíme více než školení… zážitek.
7. FEN
Akce je pro klienty QCM zcela zdarma!
Přihlásit lze max. 2 osoby z jedné organizace.
Program
-
8:30 - 9:00Registrace účastníků - COFFEE BREAK
-
9:00 - 9:05Zahájení konference
-
9:05 - 10:00BLOK I
-
10:00 - 10:30Přestávka - COFFEE BREAK
-
10:30 - 10:45BLOK II
-
10:45 - 12:00BLOK III
-
12:00 - 13:00Závěr konference - OBĚD FORMOU RAUTU
Dokumenty
-
Místo konání - Praha
Hotel Occidental Praha 4
Na Strži 1660/32, 140 00
Praha
Organizátor: Pavlína Jochlíková
Tel.: +420 702 087 311
E-mail: skoleni@qcm.cz